Moje robótkowe książki

To nic, że dzisiaj można znaleźć wszystko w Internecie.
Nowe wzory, nowy ściegi, nowe techniki. I tak warto mieć książki. Lubię dotyk papieru, lubię zapach świeżej książki,  lubię piękne zdjęcia. Łatwiej czyta mi się z papieru, niż z monitora.

Nie, nie mówię, że nie czytam z komputera lub telefonu. Robię to często. Ale są takie dni, że chcę poczuć książkę. Popatrzeć na zdjęcie w naturalnym świetle, poczytać, zrobić coś nowego z książki.

Ostatnio coraz częściej zaopatruję się w robótkowe książki. Często szukam w nich nowych ściegów, kolorów, inspiracji.

I nie powiem uzbierała mi się niezła biblioteczka z robótkowymi pozycjami. I nie tylko o tematyce robienia na drutach, ale także szydełkowania i innych rękodzielniczych technik.
Są to  raczej nowe pozycje. Z dawnych czasów mam mało książek. Na temat robienia na drutach tylko jedną.

Są to książki w języku polskim. Te w innych językach przedstawię w osobnym wpisie.


Te książki to moje staruszki z lat osiemdziesiątych. Kiedyś więcej haftowałam i szydełkowałam. Te dwie po stronie prawej używałam nawet sporo.


Polskojęzycznych pozycji jest raczej niewiele. I są to najczęściej tłumaczenia. Często używam "450 ściegów na drutach". W książce tej są tylko opisy, nie ma diagramów, ale niektóre ściegi są bardzo fajne i jeśli potrzebuję diagram to sobie go rozrysowuję.
W swetrowej książce jest kilka fajnych pozycji. Jest ona raczej dla mnie inspiracją. Chociaż - gdybym miała więcej czasu, to wydziergałabym z niej co najmniej dwa swetry.



Szydełkowych książek jest jakby więcej. Czyżby szydełko było bardziej popularne? A może prace szydełkowe są bardziej efektowne? Kiedyś robiłam więcej na szydełku. Ale i dzisiaj, chociaż nie często sobie czasami podłubię.



Są także i inne techniki. Miałam wielką ochotę nauczyć się decoupagu, kiedyś nawet trochę frywolitkowałam. A i pofilcować mogłabym tak przy okazji, bo bardzo filc mi się podoba. Gdybym oczywiście miała więcej czasu.
Ale nie mam i najczęściej robię więc z na drutach. Ale ten kto ma czas lub lubi inne techniki ma do wyboru sporo książek.


Zwłaszcza, że z okazji Dnia Kobiet Wydawnictwo RM ofiaruje aż 40% zniżki na wszystkie książki. Tak. Nie tylko na książki robótkowe, ale na wszystkie książki na TEJ STRONIE wydawnictwa.
Wystarczy tylko w kasie wpisać kod rabatowy KOBIETA.

Weź także udział w konkursie zorganizowanym przy współpracy z Wadawnictwem RM.
Konkurs jest TUTAJ na stronie Spotkania Robótkowe Online Drutoterapii na Facebooku.


2 komentarze:

  1. Poszikuje ksiazek Z wzorami na maszyme dziewiarka typu moda jedno rzedowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię na maszynie dziewiarskiej i niestety nie znam książek w tym temacie ☺

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger